תוצאות חיפוש פינות הציבור כל קופות החולים
פניות הציבור במערכת הבריאות

הורים המתקשים במיצוי זכויותיה בקופת החולים יכולים לפנות לנציגי פניות הציבור בקופות החולים שלהם ולבקש את התערבותם. לא פעם מתעורר הצורך לפנות למשרד הבריאות או לקופת-החולים לבירור, פניה או הגשת קבילה לגבי הזכות לקבל תרופה או טיפול כלשהו.


חשוב ביותר ללוות כל פניה טלפונית גם בפניה בכתב – בדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני, ולשמור העתקים למעקב. גם אם הטיפול לוקח זמן והתשובה מתעכבת ולמרות הקושי, אין להתייאש.

להלן פרטי ההתקשרות אל לשכות פניות הציבור במשרד הבריאות ובקופות-החולים. נכללו ברשימה אנשי הקשר לגבי זכויות במסגרת סל הבריאות וכן במסגרת השב”ן (שירותי בריאות נוספים – ביטוח משלים).

קופת חולים מכבי

מוקד מכבי ללא הפסקה
בטלפון – 1700-505353 ו/או 3555* קרא עוד

קופת חולים כללית

קופת חולים כללית
מוקד פניות הציבור
טלפון – 2700*
טלפון – 03-6923357
פקס – 03-7425200 קרא עוד

קופת חולים לאומית


מוקד פניות הציבור
בטלפון 1700-507-507 ו/או בחיוג מקוצר 507* מכל טלפון נייד קרא עוד

קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת
מוקד פניות הציבור
ב, קופ”ח מאוחדת, אבן גבירול 124 תל אביב 32038
טלפון 3833* מספר פקס 03-5235335 קרא עוד

דילוג לתוכן