שימוש בשירותי בריאות ושביעות רצון בקרב אנשים עם מוגבלות

מאז החלת חוק ביטוח בריאות ממלכתי בשנת 1995 חוקרים חוקרי מכון מאיירס-ג’וינט-ברוקדייל את תפקודה של מערכת הבריאות מנקודת מבטם של צרכני השירותים. אחת לשנתיים נערך סקר מעקב טלפוני הבוחן באיזו מידה הושגו המטרות העיקריות של החוק: שיפור איכות שירותי הבריאות והגברת השוויוניות בין מגוון קבוצות אוכלוסייה.

בשנת 2016 נוספו לסקר שאלות אשר מאפשרות איתור של אנשים עם מוגבלות. מסמך זה מבוסס על נתוני הסקר שנערך בשנת 2016 . הסקר דגם למעלה מ 2,000- נפש מקרב האוכלוסייה הבוגרת בישראל, מגיל 22 ומעלה.

0 / 5. 0

[addtoany]
דילוג לתוכן