שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה – סקירת ספרות
מטרתה של עבודה זו היא לסכם את הספרות המדעית העוסקת בשילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך הרגילה. אוכלוסייה זו כוללת ילדים בעלי פיגור שכלי, ילדים בעלי הפרעות רגשיות- התנהגותיות, תלמידים בעלי ליקויי למידה אורגניים, תלמידים בעלי ליקויי חושים, ילדים עם נכויות פיזיות ותלמידים החולים במחלות כרוניות שונות. הסקירה מתמקדת בהצגת מודלים של שילוב על היבטיו השונים, ומחקרים מרכזיים העוסקים בסוגיית השילוב והשלכותיו.