חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חוויות ההורים, הקשורות לצורך, בעת גידול ילד מתבגר נפגע CP
ליסה מ. דילמן1, רוס ואן ולנדרן2, פטר פרינצל3, שרה ס. וו. דה פאו4 פורסם אונליין: 25 באפריל, 2019 ©Springer Nature, שוויץ, AG, 2019 הקדמה מטרות: גידול ילד נפגע CP (שיתוק מוחין) נראה כמשפיע רבות על שלומות ההורים ולעיתים קרובות מתואר כמאתגר, או כמורכב. על אף שמחקרים כמותיים הראו, כי ההורים הללו נמצאים בסיכון לרמות לחץ גבוהות, דרוש מבט מקיף יותר ומעמיק יותר בחוויות שלהם כדי להבין טוב יותר את ההורים האלו וכדי לתמוך בהם בצורה יעילה. בהסתמך על השקפה, המבוססת על תיאוריית ההגדרה העצמית, מחקר איכותני זה מציג את הצרכים הפסיכולוגיים הבסיסיים באוטונומיה, בזיקה למסגרת, אשר יוצרת הבנייה, ובכשירות,
כתבות נוספות בנושא: ילדות נערות עם שיתוק מוחין

ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין שיתוק מוחין

לואיז אירוויןa, 1, סייט ג’סמוטb, 1, אנה באסו*, c a בית הספר לפסיכולוגיה/המוסד למדעי המוח, אוניברסיטת ניוקאסל, ניוקאסל, אנגליה b המוסד למדעי המוח, אוניברסיטת

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין שיתוק מוחין

דוקטור סופי קתרינה ווינטלס, עמיתת מחקר1, דוקטור דרק ווטור סמיטס, חוקר העוסק בעבודת פוסט-דוקטורט1, דוקטור פלוריט ואן וסל, עוזרת פרופסור2, ג’והנס וורהיידן, רכז מ̣נהל3,

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין שיתוק מוחין

סבטלנה לוגאר המרכז לשיקום של האוניברסיטה, לובליאנה, סלובניה הקדמהמטרת מאמר זה לזהות בעיות פסיכולוגיות בקרב ילדים נפגעי CP ובקרב המשפחות שלהם, כמו גם את

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין

מטרת ה (EDACS) Eating and Drinking Ability Classification System – היא לסווג כיצד אנשים עם שיתוק מוחין אוכלים ושותים בחיי היומיום תוך שימוש בהבחנות

בגרות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין תפקוד ידיים

ה – MACS מסווג את יכולתם של ילדים עם שיתוק מוחי להשתמש בחפצים בפעילויות היום יומיות.ה – MACS מתאר כיצד ילדים משתמשים בחפצים במהלך

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין

מערכת סיווג היכולות הידניות (MACS) תיארה כיצד ילדים בטווח הגילאים ארבע עד שמונה עשרה הלוקים בשיתוק מוחין משתמשים בידיים שלהם בכל מיני תחומים בפעולות

בגרות עם שיתוק מוחין ילדות נערות עם שיתוק מוחין ינקות עם שיתוק מוחין מבחני תפקוד מבחני תפקוד מבחני תפקוד שיתוק מוחין

השיטה לסיווג תפקוד מוטורי גס (GMFCS) בשיתוק מוחי, מבוססת על תנועה שמקורה ביוזמה עצמית תוך דגש על ישיבה, מעברים וניידות. אמת המידה שהנחתה את

0 / 5. 0

דילוג לתוכן